2010.04.30// J. Kruczek
Firma Fusion Garage ogłosiła, że wprowadzi na europejski rynek swój flagowy tablet JooJoo dostępny do tej pory w USA. Firma wprowadziła do urządzenia wiele poprawek, które maja zapewnić tabletowi sukces na starym kontynencie.
Zobacz także: Toshiba zapowiada nowe tablety z systemami Google Android i Windows 7 »Nowy tablet ma być konkurentem dla iPada, choć w Stanach Zjednoczonych urządzenie odniosło porażkę. Producent postanowił poprawić wszystkie wady, które wychwycili użytkownicy i rozpowszechnić JooJoo na nowym rynku. Europejscy użytkownicy nie są uprzedzeni do nowego tabletu, dlatego firma wiąże duże nadzieje z nowym rynkiem.
Fusion Garage JooJoo
Fusion Garage JooJoo
Fusion Garage JooJoo
Zobacz także: Notion Ink Adam - kolejny konkurent Apple iPad na rynku »JooJoo posiada ekran dotykowy o przekątnej 12,1 cala i wbudowany układ graficzny Nvidia ION, który ma zapewnić wysoką jakość wyświetlanych obrazów. Sercem urządzenia jest procesor Intel Atom. JooJoo nie wyróżnia się na tle konkurencji żadnymi rewolucyjnymi rozwiązaniami a jego cena europejska została wyznaczona na poziomie 359 euro. Taka cena da dużo do myślenia ewentualnym odbiorcą, którzy za tę samą cenę mogą nabyć iPada.
Fusion Garage JooJoo
Fusion Garage JooJoo
Nowy tablet jest kolejnym urządzeniem tego typu na rynku, tym razem jednak warto poczekać na pierwsze testy gadżetu z nowym oprogramowaniem. Biorąc pod uwagę porażkę, jaką JooJoo odniósł w USA warto dobrze przemyśleć ewentualny zakup. Prawdopodobnie w najbliższych tygodniach pojawią się pierwsze opinie o nowym urządzeniu, które jasno zobrazują, czy warto mieć JooJoo w swoim domu.